Activitat

Centre
València
, València

Fundació Bancaixa engega un taller per a majors vinculat a l’exposició Sorolla. Un jardí per a pintar, organitzada a València per la Fundació Bancaixa, l’Obra Social “la Caixa” i el Museu Sorolla de Madrid. La mostra, que es pot visitar fins a març de 2018, mostra la influència dels jardins andalusos en l’obra de Sorolla i en el propi jardí al que va donar forma en la seua residència a Madrid, a més d’incloure imatges de jardins valencians.

Amb l’objectiu d’acostar l’art a residències i centres de persones majors que no poden acudir a visitar l’exposició per problemes de mobilitat o desplaçament, portarem a Joaquín Sorolla fins als seus centres i, d’aquesta manera, prop de 800 persones podran conèixer millor a l’artista i experimentar amb la seua obra. Durant l’activitat, cada participant crearà la seua pròpia obra d’art inspirant-se en una obra de Joaquim Sorolla present en l’exposició, establint un diàleg entre el treball desenvolupat en els centres i la mostra que es pot visitar en el Centre Cultural Bancaixa fins al 19 de març de 2018. El treball de cadascun dels assistents al taller s’exposarà després en un mural conjunt en cadascun dels centres participants, creant així un jardí més que podran contemplar tant ells com els familiars i visitants a aquests espais.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es.