Activitat

Taller de decoració nadalenca a Segorb

Del 02/12/2022 al 04/01/2023
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb ha organitzat per a estes festes un taller gratuït de manualitats per a elaborar diferents objectes de decoració nadalenca.

L’activitat es dirigeix a persones majors en residències de majors, col·lectius amb diversitat funcional i també xiquets d’entre 7 i 12 anys.

En concret, el taller infantil es realitzarà els dies 2, 3 i 4 de gener i durant l’activitat els xicotets crearan les seues pròpies decoracions nadalenques fetes amb argila d’assecat a l’aire. Es pretén potenciar la creativitat i l’observació, així com exercitar la motricitat fina. El taller s’impartirà els dies 2 i 3 a la vesprada de 17 a 18:30 h i el dia 4 de gener en horari de demà, d’11 a 13 h. Per a estos tallers es necessita inscripció prèvia en el correu electrònic segorbe@fundacionbancaja.es.

Al costat d’esta activitat, la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb realitzarà també tres tallers en centres per a persones majors de la Comarca de l’Alt Palància, als quals acosta l’activitat artística a persones que tenen problemes de mobilitat. Els usuaris de la Residència de Viver, la Residència Saba de Montant i la Residència Verge de l’Esperança de Segorb crearan les seues pròpies decoracions amb el feltre com a material principal.

El feltre serà també el material amb el qual treballen a la Casa Garcerán usuaris dels centres de persones amb diversitat funcional CRIS Almagrán Centre de rehabilitació i Integració Social, Centre Especial d’Assistència a Majors i Centre Ocupacional de Segorb. Els participants elaboraran els dies 2, 3, 4, 9 i 16 de desembre jerséis, calcetins i manyoples nadalenques.