Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa oferix durant els divendres i dissabtes del mes de novembre un taller gratuït d’escriptura creativa impartit pel novel·lista, contista i dramaturg Vicente Marco.

L’activitat, dirigida a xiquets d’entre 7 i 11 anys, té com a objectiu estimular la imaginació i capacitat creativa dels més xicotets, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i despertar l’afició per la lectura. A través del joc amb imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte.

L’activitat, que dura un cap de setmana complet repartit entre divendres a la vesprada i dissabte al matí, inclou les àrees següents:

• Jugant amb imatges
  • Jugant amb paraules
  • L’ús dels sentits per a crear
  • La imaginació deslligada i la imaginació controlada
  • La creació
  • Els errors freqüents que no s’han de cometre
  • La revisió

El taller té lloc els divendres de 18:00 a 19:30h i els dissabtes de 12:00 a 13:30h. Per a informació sobre este taller i la reserva de places es pot contactar en el telèfon 960 645 840 i en el correu electrònic taller@fundacionbancaja.es

Vicente Marco (València, 1966) és escriptor i es va iniciar en este art als 7 anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno o Alberto Lista, i és autor de les novel·les Murmullos, Los trenes de Pund, El Collage de Orsson Beans, Ya no somos niñas, Opera Magna i Mi otra madre