Activitat

Taller d’escriptura creativa en desembre

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa organitza un taller d’escriptura creativa impartit pel novel·lista i dramaturg Vicente Marco. L’activitat, dirigida a xavals d’entre 12 i 15 anys, és gratuïta i té com a objectiu estimular la imaginació i capacitat creativa, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i despertar l’afició per la lectura. A través del joc amb imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte.

El taller es desenvoluparà els divendres i dissabtes de desembre en quatre sessions individuals (9, 10, 16 i 17 de desembre) amb una durada de dues hores entre les 18 i les 20 hores. Durant el taller es treballen les següents àrees de contingut: jugant amb imatges; jugant amb paraules; l’ús dels sentits per a crear; la imaginació deslligada i la imaginació controlada; la creació; els errors freqüents que no s’han de cometre; i la revisió.

Vicente Marco (València, 1966) és escriptor i es va iniciar en aquest art als set anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno o Alberto Lista, i és autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund, El Collage d’Orsson Beans, Ja no som xiquetes, Opera Magna i La meua altra mare.

Per a informació sobre aquest taller i la reserva de places es pot contactar en el telèfon 960 645 840 i en el correu electrònic taller@fundacionbancaja.es