Activitat

Del 01/12/2018 al 23/03/2019
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Són quatre sessions individuals de cada taller. Només es permet a cada participant una inscripció per sessió.

Taller Exploradors d’art

Fundació Bancaixa posa en marxa el taller Exploradors d’art, una activitat gratuïta dirigida a xiquets de 8 a 12 anys que tindrà lloc durant els dissabtes de desembre a març, coincidint amb la presència en el Centre Cultural Bancaixa de les exposicions Alfaro. Laboratori de formes escultòriques i Picasso. L’alegria de viure. Es desenvoluparan dos tallers diferents centrats en cadascun d’aquests artistes.

Taller Modelant a Alfaro. Els participants s’endinsaran en el coneixement i procés de creació de l’obra de l’escultor. Inspirats per una recopilació d’imatges del seu treball, experimentaran i investigaran les possibilitats que ofereixen materials com la cartolina, el filferro o els escuradents i desenvoluparan conceptes com el pla o les tres dimensions. El resultat serà una obra individual que cada participant acolorirà i es podrà portar a casa. Finalment, es realitzarà una visita detallada a l’exposició, on els xicotets veuran la similitud de la seua creació amb les peces d’Alfaro i on podran descobrir les claus sobre l’execució i la tècnica que emprava l’escultor.

Horari: de 11:30 a 13 h.

Dates: Dissabtes 1 i 22 de desembre; i 12 i 26 de gener. SESSIONS DELS TALLERS COMPLETES

Taller Experimentant amb Picasso. S’entregarà a cada participant un kit d’exploració amb el qual, utilitzant unes plantilles i paper adhesiu, compondran les seues pròpies versions d’obres de Picasso. L’activitat finalitzarà a la sala d’exposició, on contemplaran les obres originals i on s’establirà un diàleg sobre el significat de les diferents peces. Aquest taller tindrà lloc els en horari d’11.30 a 13h.

Horari: de 11:30 a 13 h.

Dates:

Dissabte 9 de febrer SESSIÓ COMPLETA
Dissabte 23 de febrer SESSIÓ COMPLETA
Dissabte 9 de març SESSIÓ COMPLETA
Dissabte 23 de març SESSIÓ COMPLETA

INSCRIPCIÓ:

Enviar un correu electrònic a taller@fundacionbancaja.es indicant en l’assumpte ‘Taller d’exploradors i les següents dades: nom del xiquet-a / Edat / Sessió triada / Nom del pare-mare-tutor / Telèfon de contacte.

Només es permet una inscripció per cada modalitat de taller.