Activitat

Taller infantil Conte il·lustrat de Pasqua

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa organitza a València i a Segorbe un taller infantil d’escriptura creativa i d’il·lustració impartit pel novel·lista i dramaturg Vicente Marco i per l’il·lustrador i dissenyador Kolo. L’activitat, dirigida a xiquets de 7 a 11 anys, és gratuïta i té com a objectiu estimular la imaginació i la capacitat creativa dels més xicotets per mitjà de l’ús de tècniques d’escriptura i dibuix. Gràcies a l’ús combinat d’imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte il·lustrat de Pasqua.

València

L’activitat es realitzarà en quatre tallers individuals en les dates següents: divendres 4 i 11 de març i 1 i 8 d’abril, de 18 a 20h. Durant el taller es treballaran dos àrees principals de contingut: narrativa (com crear un xicotet conte; el problema o conflicte i la solució; inici, nuc i desenllaç; i la revisió) i plàstica (pintant les paraules; la tècnica del collage; i la mescla per a crear).

Per a informació sobre este taller es pot contactar en el telèfon 960 645 840 i la reserva de places es pot gestionar en el correu electrònic taller@fundacionbancaja.es indicant nom del xiquet/xiqueta, edat, nom del pare/mare/tutor, sessió a què assistix i número de telèfon mòbil de contacte.

Segorbe

L’activitat es realitzarà en tres tallers individuals en l’edifici del carrer Sant Maria, 13. Les dates són: 30 i 31 de març i 1 d’abril d’11 a 13h. Durant el taller es treballaran dos àrees principals de contingut: narrativa (com crear un xicotet conte; el problema o conflicte i la solució; inici, nuc i desenllaç; i la revisió) i plàstica (pintant les paraules; la tècnica del collage; i la mescla per a crear).

Per a informació sobre este taller es pot contactar en el telèfon 960 645 840 i la reserva de places es pot gestionar en el correu electrònic segorbe@fundacionbancaja.es indicant nom del xiquet/xiqueta, edat, nom del pare/mare/tutor, sessió a què assistix i número de telèfon mòbil de contacte.

Vicente Marco (València, 1966), escriptor i professor de tallers d’escriptura creativa, es va iniciar en l’art de les lletres als set anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno, Alberto Lista, el Fra Luis de Lleó o el Lope de Vega de teatre. És autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund (Premi Tiflos de Novel·la 2011), El Collage d’OrssonBeans, Ja no som xiquetes, Opera Magna (Premi Jaén de Novel·la 2013) i La meua altra mare (Premi València Alfons el Magnànim de Novel·la Contemporània 2015). Este mes d’octubre ha obtingut també el premi Terra de Monegres pel seu relat El desorde dels nombres cardinals.

Raúl Colomer, Kolo, és dissenyador gràfic, pintor i il·lustrador. Al llarg de la seua carrera ha exposat a València i Andalusia i ha treballat per a diverses empreses de la Comunitat Valenciana. Actualment centra el seu treball en il·lustració per a contes infantils junt amb l’escriptor valencià Vicente Marco, en cartelleria per a teatre tant a València com a Madrid i en el disseny corporatiu per a empreses.