Activitat

Taller infantil d’escriptura creativa i il·lustració centrat en les festes nadalenques

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa organitza un taller infantil d’escriptura creativa i d’il·lustració impartit pel novel·lista i dramaturg Vicente Marco i per l’il·lustrador i dissenyador Kolo. L’activitat, dirigida a xiquets de 8 a11 anys, és gratuïta i té com a objectiu estimular la imaginació i la capacitat creativa dels més xicotets, a més d’aprendre tècniques d’escriptura i despertar l’afició per la lectura. Gràcies a l’ús combinat d’imatges, paraules, sentits i imaginació, al final del taller cada participant haurà creat el seu propi conte il·lustrat de Nadal.

L’activitat es realitzarà en quatre tallers individuals del 27 al 30 de desembre, d’11 a 13 h. Durant el taller es treballen les següents àrees de contingut: jugant amb imatges; jugant amb paraules; l’ús dels sentits per a crear; la imaginació deslligada i la imaginació controlada; la creació; els errors freqüents que no s’han de cometre; i la revisió.

Vicente Marco (València, 1966) és escriptor i es va iniciar en aquest art als set anys. Al llarg de la seua carrera ha obtingut nombrosos premis literaris, com el Julio Cortázar, Unamuno o Alberto Llesta, i és autor de les novel·les Murmuris, Els trens de Pund, El Collage d’Orsson Beans, Ja no som xiquetes, Opera Magna i La meua altra mare.

Raúl Colomer, Kolo, és dissenyador gràfic, pintor i il·lustrador. Al llarg de la seua carrera ha exposat a València i Andalusia i ha treballat per a diverses empreses de la Comunitat Valenciana. Actualment centra el seu treball en il·lustració per a contes infantils, en cartelleria per a teatre i en el disseny corporatiu per a empreses.

Per a informació sobre aquest taller i la reserva de places es pot contactar en el telèfon 960 645 840 i en el correu electrònic taller@fundacionbancaja.es.