Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix de febrer a juny de 2017 una nova edició dels seus tallers socials gratuïts, vinculats en aquesta ocasió a l’exposició de Julian Opie, que es podrà visitar en el Centre Cultural Bancaixa de València fins al pròxim 25 de juny. Aquesta mostra gira entorn de l’artista britànic Julian Opie, reconegut internacionalment pel seu estil minimalista i de formes bàsiques, quasi simbòliques, de la figura humana. El projecte realitza una completa retrospectiva del treball dels últims quinze anys de Opie amb una selecció d’obres procedents de diferents col·leccions institucionals i privades, que se sumaran a les obres de Fundació Bancaixa.

Es realitzen tres tallers dirigits a diferents col·lectius:

• L’activitat ActivArte està dirigida a persones majors de 55 anys. Té una durada de dues hores i mitjana i es realitza de dilluns a dijous de 16:30 a 19:00h. Durant l’activitat, els participants treballen el paisatge en l’obra de Opie, marcat també pel concepte de temps i les diferents tonalitats que la llum reflecteix en la naturalesa segons l’hora del dia.
  • L’activitat ApropiArte està dirigida a persones amb qualsevol tipus de discapacitat. Té una durada de dues hores i mitjana i es realitza de dilluns a dijous d’11 a 13h. Durant l’activitat, els participants realitzen la seua pròpia versió de retrats en primer plànol segons l’estètica de Opie.
  • L’activitat MotivArte està dirigida a persones en risc d’exclusió social. Té una durada de dues hores i mitjana i es realitza de dilluns a dijous de 9:30 a 11h. Durant l’activitat, els participants creen la seua pròpia versió de la famosa portada del CD del grup Blur que Julian Opie va dissenyar l’any 2000.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es