Activitat

Tallers didàctics Luis Bolumar. Entre el Mediterrani i Espadán, Segorbe

Del 04/05/2023 al 25/05/2023
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorbe ofereix, dins del seu programa de mediació cultural i artística, un taller didàctic per a escolars vinculat a l’exposició Luis Bolumar. Entre el Mediterrani i Espadán, una mostra que reuneix una selecció de 40 obres de l’artista castellonenca realitzades en els últims tres anys i centrades en la figura femenina retratada amb el seu personal estil, marcat per l’expressionisme figuratiu.

L’activitat està impartida pel propi artista, Luis Bolumar, que sobre manera lúdica i amena el seu art a més de 160 escolars de 5é i 6é de Primària del Col·legi la Miraculosa, el Seminari Menor Diocesà i el Col·legi Pintor Camarón, tots ells centres escolars de la localitat de Segorbe.

Els alumnes realitzen una visita dialogada a l’exposició acompanyats per l’artista, qui els explica les obres exposades i la tècnica emprada. Després del recorregut, Luis Bolumar pinta per a ells una obra en directe, al mateix temps que cadascun dels participants realitza la seua pròpia creació amb cartolina i ceres, inspirats i guiats pel propi artista.

El taller és gratuït i tindrà lloc dies 4, 11, 12, 18, 19 i 25 de maig a la Casa Garcerán de Segorbe.