Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 11/04/2024 al 07/05/2024

CaixaBank i Fundació Bancaixa han llançat la ‘11a Convocatòria Capaços’ amb l’objectiu de donar suport a projectes d’entitats que treballen en la Comunitat Valenciana per a millorar l’autonomia de les persones en situació de vulnerabilitat.

La convocatòria promou, amb una dotació de 250.000 euros aportats per l’entitat financera, la inclusió social i laboral de persones amb discapacitat, persones amb trastorn mental i persones en situació de dependència en la Comunitat Valenciana.

Al programa poden presentar-se entitats privades de caràcter social sense ànim de lucre amb seu en la Comunitat Valenciana i amb una antiguitat mínima de tres anys, els projectes dels quals estiguin orientats a la inclusió social i laboral dels col·lectius destinataris de la convocatòria.

Les iniciatives presentades han d’estar alineades amb l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible i enfocar-se a la promoció de l’autonomia personal i la vida independent (serveis de prevenció, rehabilitació i teràpies, ajudes tècniques i dispositius de suport, assistència legal i administrativa, habitatges de transició, suports a la inclusió laboral); al suport psicosocial a l’entorn familiar (respir familiar, programes formatius dedicats a les famílies per a l’atenció i cura de persones amb discapacitat i/o dependència); i al foment del voluntariat i dinamització comunitària (espais d’inclusió i participació, reducció de l’aïllament i la solitud).