Convocatòria

39 Saló de Tardor de Fotografia

Estat
Resolució

El jurat de la 39 edició del Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, convocat per la Fundació Bancaixa a Sagunt, ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del primer premi, dotat amb 900 euros, a Miquel Planells Saurina per la seua col·lecció fotogràfica Pesca con caballos. El segon premi, de 450 euros, ha recaigut en Manuel López Francés per la sèrie Secuencia en el Malecón, mentre que el tercer premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Calcineros, presentada per Xavier Ferrer Chust.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada als membres de l'agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Salvador Moragón Martínez i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia realitzada per Antonio Martínez López.

A aquesta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 71 col·leccions de 47 autors procedents de tot el territori nacional. Quant al premi social s'han presentat 32 fotografies de 16 autors.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà en la Casa Capellà Pallarés de Sagunt el dijous 27 de setembre i que romandrà oberta al públic fins al dia 19 d'octubre de 2018. L'exposició intinerará amb posterioritat a la Casa Lluis Guarner, a Benifairó de les Valls, on es podrà visitar del 10 al 24 de febrer de 2019.

El jurat del XXXIX Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat integrat per Manuel González Ventura, Belén Caballero Sanchís, Daniel Belinchón Barrera i Fernando Márquez Lerga, i presidit per Francisco Muñoz Antonino, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Sagunt.

Fotos