Convocatòria

45 Saló de tardor de fotografia

Estat
Resolució

El jurat de la 45 edició del Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, convocat per la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt, ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del primer premi, dotat amb 900 euros, a la col·lecció Tríptic, de Sonia Rubert Martínez. El segon premi, de 450 euros, ha recaigut Juan Palomino Bautista, per la sèrie La nostra Eternitat, mentre que el tercer premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Mississipí, presentada per Xavier Ferrer Chust.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada als membres de l'agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Estimada Madurga Martínez per la fotografia El meu fill adoptiu (Tobías), i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia De tornada a l'analògic, realitzada per Miguel Vicent López.

A esta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 67 col·leccions de 38 autors, mentre que en la categoria de premi social s'han presentat 19 fotografies de 12 autors.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà a la Casa Capellà Pallarés de Sagunt el pròxim 26 de setembre i que romandrà oberta al públic fins al 18 d'octubre.

El jurat del 45 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat presidit per Alfonso Vicente Muñoz, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa a Sagunt, i integrat per Ángeles Fresneda Fernández, Vicente Martínez García, Ángel Serafín Hernández Puente, i David Jairo Pérez Remiro.