Convocatòria

Ajudes a projectes d’inclusió social

Estat
Inscripció
Del 30/03/2022 al 04/05/2022

CaixaBank i Fundació Bancaixa llancen la vintena edició de la convocatòria ‘Coopera ONG’, l’objectiu de la qual és promoure la integració social plena de persones en risc d’exclusió en la Comunitat Valenciana a través d’un programa d’ajudes dotat per l’entitat financera amb un import de 400.000 euros.

La convocatòria se centra en el suport de projectes d’organitzacions privades no governamentals sense ànim de lucre que es desenvolupen en l’àmbit de la Comunitat Valenciana i es dirigisquen a algun d’aquests col·lectius en risc d’exclusió en les tres províncies d’Alacant, Castelló i València: persones desocupades de llarga duració; famílies sense recursos i infància; persones majors en situació de vulnerabilitat; persones sense llar; persones immigrants, refugiades i minories ètniques; persones amb addiccions; població reclusa i ex reclusa; i dones víctimes de violència de gènere.

Els projectes presentats hauran d’emmarcar-se en alguna de les següents tipologies: atenció a les necessitats bàsiques (habitatge, alimentació, salut i bretxa digital); inserció sociolaboral (capacitació, orientació i intermediació); inclusió social (prevenció, rehabilitació i reinserció social); suport psicosocial (prevenció, atenció i assessorament); voluntariat i dinamització comunitària (espais de convivència i participació, reducció de l’aïllament i la soledat).

La sol·licitud de l’ajuda no podrà excedir els 20.000 euros ni superar el 75% del cost total del projecte.

A aquesta convocatòria poden optar ONG’s nascudes de la iniciativa ciutadana, amb seu o delegació permanent en la Comunitat Valenciana, i que compten amb un mínim de tres anys d’antiguitat. Les organitzacions poden presentar els seus projectes des del 30 de març fins al 4 de maig a les 14 hores a través de la plataforma de gestió habilitada en aquesta web.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.