Convocatòria

Beques de mobilitat Sagunt 2022

Estat
Resolució

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt ha resolt la convocatòria ‘Beques Mobilitat 2022’, que amb una dotació de 1.000 euros per beca, han recaigut en Andrea Martínez Muñoz, Inés Llopis Egea i Sonia Climent Galarza.

El jurat d'aquesta convocatòria ha estat presidit per Alfonso Muñoz, president de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt, i integrat per Fernando Márquez, María Begoña Adam, Manuel Civera i Belén Genovés.

El programa Beques de Mobilitat 2022 de Fundació Bancaixa Sagunt convoca beques per a estades formatives en centres nacionals i/o estrangers. La convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats, diplomats i estudiants residents a la comarca del Camp de Morvedre que pretenen completar, ampliar i actualitzar la seua formació en qualsevol camp d'activitat.