Convocatòria

XXXII Convocatòria d’Ajudes, Beques i Premis Fundació Bancaixa Segorbe

Estat
Resolució

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorbe ha resolt el seu programa Beques de Mobilitat 2022 amb la concessió de tres ajudes per a completar els estudis fora d'Espanya.
Les ajudes, de 2.000 euros cadascuna, s'han atorgat a Irene Asensio Benedicto, per a realitzar el Màster en Enginyeria de Telecomunicacions en la Universitat de Telecom *Paristech (França); a Ana Soriano Hernández, per a realitzar el Màster en Màrqueting a l'Escola de Negocis de *Lile (França); i a Silvia Navarrete Plasència, per a realitzar el tercer curs de Grau de Traducció i Interpretació en la Universitat de *Algoma (el Canadà).
Al costat d'aquestes beques, l'entitat ha resolt la primera edició dels Premis d'Excel·lència Acadèmica, unes beques que s'han llançat enguany com a novetat i que tenen com a objectiu reconéixer els mèrits d'estudiants de 2n de Batxiller i 4t d'ESO de centres educatius reglats de les comarques de l'Alt Palància i Alt Millars que hagen cursat els seus estudis amb excel·lent rendiment acadèmic.
Aquest programa ha permés concedir un premi a l'excel·lència acadèmica, per import de 250 euros, a Nerea Monferrer Ferrando de 4t d'ESO de l'I.E.S Alt Palància de Montanejos. Al costat d'això, s'han atorgat tres premis a l'excel·lència acadèmica, per import de 500 euros cadascun, als alumnes de 2n de Batxiller Almudena de la Vall *Budí, de l'I.E.S Alt Palància de Segorbe, Jose Enrique *Prósper Álvarez, de l'I.E.S Alt Palància de Segorbe; i Lucía Ors Molina, de l'I.E.S Alt Palància de Segorbe.