Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 23/05/2022 al 07/10/2022

La Fundació Bancaixa, a través de la seua Comissió Delegada a Sogorb, ha llançat la XXXII Convocatòria d’Ajudes, Beques i Premis, una iniciativa d’acció social que als seus programes habituals de beques de mobilitat i ajudes a la investigació s’han sumat enguany els premis a l’excel·lència acadèmica. El termini de presentació de candidatures a aquesta convocatòria estarà obert fins al 7 d’octubre.

El programa de beques de mobilitat ofereix tres beques per a estades en centres nacionals i/o estrangers, amb una dotació de 2.000 euros cadascuna. La convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats, diplomats i estudiants de les comarques de l’Alt Palància i Alt Millars que pretenen completar, ampliar i actualitzar la seua formació en qualsevol camp d’activitat.

La Fundació Bancaixa Sogorb convoca, al seu torn, una nova edició de les ajudes a la investigació, mitjançant la qual es concedeix una ajuda de 3.000 euros al millor projecte de tesi o investigació, l’objecte d’estudi de la qual es referisca a les poblacions de les comarques de l’Alt Palància i Alt Millars. La convocatòria està dirigida a graduats, llicenciats i diplomats d’aquestes comarques, ja en possessió del títol, que es troben realitzant un projecte d’investigació doctoral; a titulats que, fins i tot no sent naturals d’aquestes comarques, estiguen executant un estudi científic sobre aquests territoris; i a persones físiques o jurídiques que estiguen realitzant un estudi que contribuïsca al desenvolupament cultural i social de totes dues comarques.

Els premis a l’excel·lència acadèmica naixen amb una convocatòria de sis premis, quatre d’ells dirigits a estudiants de 2° de Batxiller amb un import de 500 euros cadascun i dos premis de 250 euros per a estudiants de 4° de la E.S.O. Aquests premis estan dirigits a estudiants dels centres educatius reglats de les comarques de l’Alt Palància i Alt Millars i té per objecte reconéixer els mèrits dels alumnes que hagen cursat aquests estudis en el curs 2021/2022 amb excel·lent rendiment acadèmic.

La presentació de candidatures pot realitzar-se per via electrònica a l’email segorbe@fundacionbancaja.es. La resolució de totes dues convocatòries es farà pública abans del 31 de desembre de 2022.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.