Exposició

20 anys de fotografies. Agrupació Fotogràfica de Segorbe

Del 28/04/2016 al 03/07/2016
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Sogorb

Fundació Bancaixa ha presentat a Segorbe l’exposició 20 anys de fotografies. Agrupació Fotogràfica de Segorbe, una proposta cultural que romandrà en la Casa Garcerán fins al pròxim 3 de juliol. La mostra reunix 43 fotografies realitzades per diferents membres d’esta associació cultural que repassen la història i la trajectòria de l’agrupació.

L’Agrupació Fotogràfica de Segorbe naix en 1996 d’un grup d’amics units per una afició comuna: la seua passió per la imatge i per compartir experiències. L’exposició repassa el naixement i història d’esta agrupació alhora que recorre els canvis que ha experimentat la fotografia en estes dos dècades, des del procés analògic fins al digital i el seu paper en l’explosió de les noves tecnologies.

L’exposició 20 anys de fotografies. Agrupació Fotogràfica de Segorbe pot visitar-se de manera gratuïta els divendres, dissabtes i vespres de festiu en horari de 17 a 20 hores i els diumenges i festius de 12 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.