Exposició

Del 04/11/2021 al 26/11/2021
Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballers, 12 ,Sagunt (Valencia)

Fundació Bancaixa ha fet lliurament a la Casa Capellà Pallarés de Sagunt dels guardons del 42 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, que enguany han recaigut en Javier Arcenillas Pérez, primer premi per la col·lecció Guate; Rubén Llopis Vercher, segon premi per la sèrie No se vende, se abandona; i Cristina Antón Fernández, tercer premi per la col·lecció Blue Almost Gree. S’han concedit, a més, els dos guardons de categoria social, destinada als membres de l’agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d’ells ha recaigut en Juanjo Gallego Galán, per la imatge Un lloc per a la migdiada, i el segon ha sigut per a la fotografia Cáncer, realitzada per Mercedes Martínez Notario.

Les obres premiades d’aquesta edició, al costat d’una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, es poden visitar a la Casa Capellà Pallarés fins al pròxim 26 de novembre. L’exposició itinerarà amb posterioritat a la Casa Lluis Guarner, a Benifairó de les Valls, on es podrà visitar del 13 al 27 de febrer de 2022.

Fotos