Exposició

“Dotze artistes en el Museu del Prado”, en Segorbe

Del 05/02/2016 al 10/04/2016
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Segorbe

Fundació Bancaixa presenta l’exposició Dotze artistes en el Museu del Prado, una proposta cultural que romandrà en la Casa Garcerán fins al pròxim 10 d’abril. La mostra reunix 48 obres que formen part de la Col·lecció Fundació Bancaixa i que estan inspirades en obres cima del Museu del Prado i realitzades per artistes espanyoles contemporànies amb diferents tècniques i estils.

Fa vint anys, en 1996, la Casa Garcerán va acollir l’exposició El Prado vist per 12 artistes contemporanis, una mostra que va reflectir la visió de creadors com Eduardo Chillida, Andreu Alfaro o Eduardo Arroyo, entre altres, sobre la pinacoteca madrilenya. El projecte va nàixer com una iniciativa de la Fundació Amics del Museu del Prado, dins de les activitats realitzades amb motiu del 180 aniversari de la seua creació, i amb Francisco Calvo Serraller com a director de la col·lecció. Ara, la Casa Garcerán acull la revisió d’eixa mirada des de l’òptica femenina, a través d’una selecció de litografies, fotografies, serigrafies, aiguaforts i gravats de les creadores Isabel Baquedano, Carmen Calvo, Naia del Castillo, Cristina García Rodero, Cristina Iglesias, Carmen Laffón, Ouka Leele, Eva Lootz, Blanca Muñoz, Isabel Quintanilla, Soledad Sevilla i Susana Solano.

L’exposició Dotze artistes en el Museu del Prado pot visitar-se de manera gratuïta els divendres, dissabtes i vespres de festiu en horari de 17 a 20 hores i els diumenges i festius de 12 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.