Exposició

Rostres i somriures del món

Del 04/05/2015 al 31/05/2015
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Segorbe

Fundació Bancaixa presenta la mostra Rostres i somriures del món, una proposta cultural que es podrà visitar en la Casa Garcerán de Segorbe fins al pròxim 31 de maig. L’exposició reunix 70 fotografies de diferents països del món realitzades en els últims anys pel fotògraf segorbí Narciso Chiva.

Les imatges que poden contemplar-se en esta exposició oferixen escenes i paisatges dels viatges que el fotògraf ha realitzat per Àsia, Europa o Amèrica del Sud, amb instantànies que reflectixen tradicions, costums i festes populars de països com Brasil, Xina, Croàcia, Egipte, Espanya, Filipines, Israel, Itàlia, Jordània, El Marroc, República Txeca, Síria, Thailandia, Tunis i Turquia.

Narciso Chiva Ibáñez, nascut a Segorbe en 1927, comença amb la seua afició per la fotografia en 1945, amb una càmera que adquirix d’ocasió. Des de llavors, continua amb eixa passió i va millorant amb el pas dels anys els mitjans tècnics i els sistemes fotogràfics, concorrent fins a l’arribada del color als salons de fotografia més importants d’Espanya, on aconseguix més de 60 premis. Al llarg de tota la seua trajectòria ha reflectit amb l’objectiu fotogràfic diverses manifestacions populars i ha participat en més de 20 publicacions, tant pròpies com en col·laboració. Junt amb açò, institucions com el Govern Civil de València, el Centre Aragonés de València, els Salons Cine-Foto Domingo de València o el Saló CEAM de Segorbe han comptat amb obra seua.

L’exposició pot visitar-se en la Casa Garcerán de Segorbe els divendres, dissabtes i vespres de festiu en horari de 17 a 20 hores i els diumenges i festius de 12 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.