Exposició

Del 14/03/2020 al 12/10/2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23 ,València (Valencia)
Horari

De dimarts a diumenge: de 10 a 14 h i de 16.30 a 20.30 h// Dilluns: de 10 a 14 h // Festius: de 10 a 14 h i de 16.30 a 20.30 h

Normes de visita a l'exposició.

Entrades
  • Entrada: General: 5 euros / Reduïda: 3 euros (pensionistes, aturats, persones amb diversitat funcional, estudiants de 13 a 26 anys) // Gratuïta (menors de 12 anys). Venda d'entrades en taquilla (plaça Tetuan, 23). Cada entrada permet l'accés a totes les exposicions vigents en aqueix moment en la Fundació Bancaixa.
Visites comentades

Informació sobre visites guiades a través del correu electrònic visitasguiadas@fundacionbancaja.es

L’exposició Sorolla. Captant impressions, realitzada amb la col·laboració del Museu Sorolla, la Fundació Museu Sorolla de Madrid i Bankia, està integrada per 270 obres procedents del Museu Sorolla, la Diputació de València, la Casa Museu Benlliure, la Col·lecció Hortensia Herrero, una vintena de col·leccions particulars, i de la pròpia col·lecció de la Fundació Bancaixa, permetent realitzar un ampli recorregut per la producció en xicotet format de l’artista valencià que revela la importància que aquesta va tindre en el seu procés creatiu i en la seua trajectòria artística. L’exposició es presenta a València, després de la seua presentació en 2019 en el Museu Sorolla i la seua posterior itinerància al Museu de Belles arts de Bilbao, amb una selecció de peces realitzada ex profeso per a aquesta mostra que inclou peces no presents a Madrid i Bilbao, incorporant algunes obres de mitjà i gran format, així com nous llenços de xicotet format de referències temàtiques valencianes. L’exposició està comissariada per Blanca Pons-Sorolla, María López Fernández i Consuelo Lucca de Tena amb la col·laboració d’Isabel Justo. Sorolla. Caçant impressions estarà oberta al públic en la seu de la Fundació Bancaixa a València (plaça Tetuan, 23) des del 14 de març fins al 12 d’octubre.

Fotos

Vídeos