Exposició

XX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe

Del 13/10/2015 al 08/11/2015
Centre
Sala d'exposicions "Casa Garcerán"
Colón, 23, Segorbe

Fundació Bancaixa presenta en la Casa Garcerán l’exposició del XX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe, una mostra que es podrà visitar fins al pròxim 8 de novembre. L’exposició inclou les dos obres guanyadores en esta edició del certamen junt amb una selecció d’altres 47 fotografies que han optat a estos premis.

Enguany, el premi en la secció de temàtica lliure, dotat amb 600 euros, ha recaigut en José Manuel Sos Gargallo, per la seua obra Els fantasmetes i el circ. En la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de la comarca de l’Alt Palancia, el guardó, dotat amb 450 euros, s’ha concedit a Fernando Herrero Zarzoso, per l’obra La marató d’Espadà 2015. Camí de Rascanya.

A esta edició del certamen fotogràfic de Fundació Bancaixa a Segorbe s’han presentat 183 fotografies de 49 autors. La categoria de tema lliure ha rebut 134 treballs, mentres que els 49 restants han optat al premi comarcal.

L’exposició del XX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe és d’entrada gratuïta i pot visitar-se en la Casa Garcerán de Segorbe en els següents horaris: divendres, dissabte i vespres de festiu, de 17 a 20 hores; diumenges i festius, de 12:00 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.