- Inici
- Colecció d'art
- The huge split level lobby lead down to the Sixties Scandinavian style bar and restaurant. Log fires burned and a wall of floor to ceiling windows lead out onto decking with sand dunes beyond. I had been sitting in the car since early morning with hardly a stop except the ferry rides, so I Immediately walked down to the beach. The waves and sand were soothing and familiar. I heard and felt a thundering and was suddenly passed by a horse ridden at full gallop by a beautiful young woman. At the end of the bay the sand gave way to boulders but I carried on past a deserted school stepping stones out to the headland

The huge split level lobby lead down to the Sixties Scandinavian style bar and restaurant. Log fires burned and a wall of floor to ceiling windows lead out onto decking with sand dunes beyond. I had been sitting in the car since early morning with hardly a stop except the ferry rides, so I Immediately walked down to the beach. The waves and sand were soothing and familiar. I heard and felt a thundering and was suddenly passed by a horse ridden at full gallop by a beautiful young woman. At the end of the bay the sand gave way to boulders but I carried on past a deserted school stepping stones out to the headland, 2005
Fitxa tècnica
“Tinta sobre niló en suport de fusta. 180 × 30cm Una altra marina, sueca esta, sintètica, i al mateix temps impregnada de gran melancolia, d’encara major melancolia que l’altra, més abstracta, que hem glossat en una fitxa anterior.
Posats a posar-nos septentrionals, a este quadro d’un pintor d’agrada de la música, que ha representat músics, i que en 2006 va dissenyar tres cartells per al festival de jazz de Montreux, li podria anar molt bé la de Jacques Brel, per exemple, Le plat pays.
El títol del quadre extremadament llarg, i narratiu. En ell crida l’atenció eixa sofisticada referència retro a un bar i restaurant d’estil escandinau dels Sesenta. Fragment que, com els d’altres peces coetànies, pertany a un diari de viatge escandinau de l’artista per carretera, més algun tram de ferri. Viatge documentat per una altra peça d’eixe any pertanyent a la Col·lecció Fundació Bancaixa, una animació contínua per ordinador en pan”. En l’animació se succeïxen diverses imatges que documenten el periple d’Estocolm a la ciutat noruega de Stavanger, entre elles la que ens ocupa. L’única referència humana de l’escena, les xafades sobre l’arena representades en primer pla: als tintinófilos ens porten a la memòria alguna vinyeta d’Hergé d’inspiració semblant, per exemple en eixe gran clàssic que és Tintín en el país de l’or negre.