València

Fundació Bancaixa

EDIFICI EMBLEMÀTIC
El Centre Fundació Bancaixa és un referent de la ciutat de València, no solament per l’oferta social i cultural, sinó també pel valor emblemàtic de l'edifici. Això el converteix en un espai únic i singular per celebrar actes de caràcter institucional, social, acadèmic, formatiu...

EN PLE CENTRE DE VALÈNCIA
És el millor emplaçament per a celebrar tot tipus d'esdeveniments per l’excel·lent ubicació al bell mig de València, amb fàcil accés tant amb serveis públics (autobusos, metro…) com privats, en comptar amb un pàrquing públic al costat de l'edifici, a la Plaça de Tetuan.

Fachada Centro Cultural Bancaja

AMPLITUD D'HORARIS

Els actes es poden desenvolupar de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16:30 a 20:30 hores. En cas de necessitar altres horaris, consulte'ns sense compromís.

PER A TOT TIPUS D'ESDEVENIMENTS

La varietat de sales que poden llogar-se proporciona a l'edifici tota la versatilitat i flexibilitat necessàries per trobar un espai adaptat a les necessitats de cada acte (congressos, jornades, conferències, rodes de premsa, presentacions, reunions d'empresa, tallers, formació…).

ESPAIS VERSÀTILS

El Centre Fundació Bancaixa disposa d'un saló d'actes amb hall d'accés, i dos sales polivalents amb aforaments diversos.

AMB ELS ÚLTIMS MITJANS TÈCNICS

Totes les sales disposen dels més moderns mitjans tècnics per desenvolupar amb la màxima qualitat els seus esdeveniments, i en tot l'edifici està disponible la connexió sense fil a Internet.

SENSE BARRERES ARQUITECTÒNIQUES

L'edifici és plenament accessible per a les persones de mobilitat reduïda, sense que n’hi haja barreres arquitectòniques.

I AMB HISTÒRIA

El Centre Fundació Bancaixa és el resultat de la unió de dos edificis històrics: la seu de l'antiga Caixa d'Estalvis i Mont de Pietat de València, de principis del segle XX, i de l'antiga residència d’en Manuel Gómez Fos, de finals del segle XIX. La rehabilitació, duta a terme el 2007, va suposar la unió d'ambdós edificis i va permetre crear l'actual Centre Cultural Bancaixa amb una superfície de 12.000 metres quadrats.

Espais

Informació dels espais i sales disponibles per a lloguer.

Tarifes

Preus sense IVA. Els descomptes no són acumulables.
TARIFES DE LLOGUER D'ESPAIS CENTRE FUNDACIÓ BANCAIXA
SALES MITJA JORNADA JORNADA COMPLETA*
De dilluns a divendres
Ausiàs March A 300€ 525€
Ausiàs March C 300€ 525€
Ausiàs March A + B 500€ 950€
Ausiàs March C + B 500€ 950€
Ausiàs March A+B+C 600€ 1.140€
Sala Navarro Reverter 200€ 375€
Salón de Actos 1.000€ 1.600€
La Cúpula 950€ 1.500€
Salón de Actos + La Cúpula 1.750€ 3.000€

* Descomptes del 20% per a entitats sense ànim de lucre.

* Descomptes del 20% a partir del tercer acte celebrat al Centre Cultural Bancaixa durant el mateix any.

* Els preus inclouen mitjos tècnics i el servei d'un tècnic de so.

* La mitja jornada contempla dos possibles horaris: de 9 a 14 h o de 16.30 a 20.30 h. La jornada completa engloba l'horari de 9 a 14 h i de 16.30 a 20.30 h.

* En cas de voler disposar de les sales fora de l'horari habitual, el cost s'incrementarà en 200€/ hora extra. A partir de les 22h, serà de 400€/hora.

* Es podrà incrementar la tarifa en funció del servei prestat.

Preus sense IVA. Els descomptes no són acumulables.

Reserves

Si vols llogar algun dels nostres espais, pots enviar-nos la teua sol·licitud mitjançant el formulari de sol·licitud de reserves de sales. Podeu consultar també les normes per a la reserva de sales del centre en l’enllaç.