Fundació Bancaixa (València)

Saló d’actes

El Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa, amb capacitat per a 344 persones, és l’auditori principal de l’edifici. La seua magnífica acústica i la cuidada distribució fan d’aquest espai el lloc idoni per a actes d’obertura o de cloenda, conferències de gran aforament, concerts, representacions, etc.

L’accés al Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa es realitza a través de La Cúpula, un espai cobert per una cúpula octogonal, que també serveix com a espai per a la realització d’actes o càterings i còctels. En travessar-lo i després de descendir per dos jocs d’escales situades de forma simètrica, s’accedeix a una antesala menuda que dóna lloc al saló d’actes. La Cúpula pot llogar-se junt amb el Saló d’actes o de forma independent.

Per a llogar aquest espai, contacta amb nosaltres.

Característiques

Característiques Saló d'Actes
Entrada General Tovar, 3
Planta Planta Baixa
Capacitat 344 màxim
Mesures Pati de butaques:14,60 X 19,60 X
Escenari: 8,11 X 4,5 X 3,60
Il·luminació Fluorescents i halògens.
Escenari: halògens
A/A / Calefacció Si
Disposició Teatre
Taules ponents 3
Ordinadors 1
Pantalles 1 de 400x300 i 1 de 300x230 cm
Micròfons 5 de taula, 2 de solapa, 2 inalàmbric i 2 de diadema
Videoprojectors 1 de 5500 lúmens i 1 de 8500 lúmens
WIFI
Videoconferència
Àudio

Reserves

Si vols llogar algun dels nostres espais, pots enviar-nos la teua sol·licitud mitjançant el formulari de sol·licitud de reserves de sales. Podeu consultar també les normes per a la reserva de sales del centre en l’enllaç.