140 alumnes reben el diploma del curs de Bancaixa d’alfabetització informàtica a Cullera

Bancaixa ha fet lliurament dels diplomes de l’Aula d’Informàtica de Cullera a les 140 persones que han acabat el present curs de manera íntegra.

L’Aula d’Informàtica de Bancaixa a Cullera va començar a funcionar al desembre de 2001, i des de llavors s’hi han titulat 310 alumnes. Des de la creació, més de 1.500 persones han sol·licitat la seua participació en el curs; i a hores d’ara hi ha més de 130 persones en llista d’espera.

L’objectiu de l’aula d’alfabetització informàtica és facilitar l’aprenentatge d’habilitats informàtiques a sectors amb recursos limitats i col·lectius en risc d’exclusió social. En este sentit, este mòdul proporciona als alumnes coneixements sobre l’entorn Windows, Access, Power Point, Word, Excel, introducció a Internet i mecanografia, etc.; ferramentes que poden servir als usuaris per a accedir al món laboral en el futur.

Actualment Bancaixa compta amb 9 aules d’informàtica. A més de les penitenciaries de Picassent i Fontcalent –Bancaixa va ser pionera en la instal·lació d’aules d’alfabetització informàtica a les presons–, l’entitat financera gestiona les del Barri de la Coma (Paterna), Barri Mare de Déu del Remei (Alacant), Barri de Santa Anna (Gandia), Cullera, Barri de Patraix (València), Hort del Gat (Elx) i Barri de La Florida (Alacant).

Bancaixa reverteix part dels seus beneficis a la societat per mitjà de la seua Obra Social de la qual esta acció en forma part. Els recursos destinats augmenten cada any, sent la caixa amb major augment percentual en fons dedicats a Obra Social.