16 associacions i entitats d’interés públic i social d’Albacete reben el reconeixement de Bancaixa

16 associacions i entitats d’Albacete, seleccionades en el Concurs de Bancaixa d’Ajudes a Associacions i Entitats d’Interés Públic i Social, rebran esta vesprada el seu guardó. L’acte tindrà lloc esta vesprada al Saló d’Actes de l’Excma. Diputació d’Albacete, a les 13’00 hores.

Bancaixa, d’acord amb la seua trajectòria de suport als servicis i accions socials, ha adjudicat 900.000 euros corresponents a este concurs, repartits entre 206 associacions de tot Espanya, de les 497 que es van presentar.

El jurat, després d’analitzar els informes presentats per cada col·lectiu, ha decidit atorgar 52.000 euros en ajudes a 16 associacions de la província d’Albacete.

Les dotacions s’han distribuït en distintes àrees de treball: cooperació i desenvolupament; disminuïts físics, psíquics i sensorials; drogodependències; immigració i refugiats; malalties; joventut; marginació; medi ambient; menors; minories ètniques; dona i persones majors.

Bancaixa en compliment del seu compromís social convoca anualment el concurs per a la concessió d’ajudes econòmiques a associacions privades que presenten projectes socioassistencials.

El jurat que ha seleccionat els premiats ha estat compost per tècnics de Servicis Socials, representants dels Mitjans de Comunicació, Catedràtics d’Universitat i membres de la Comissió Permanent de la Fundació Bancaixa.

ENTITAT

LOCALITAT

ACOTE-ALBACETE.- Associació per a la Cultura i l’Oci de la tercera Edat d’Albacete.

Albacete

AFA SIERRA DEL SEGURA. – Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer i altres demències senils de la Sierra del Segura.

Elche de la Sierra

APACEAL – Associació de Pares de Paralítics Cerebrals d’Albacete.

Albacete

Associació d’Esclerosi Múltiple d’Albacete.

Albacete

Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer i altres demències senils de Villarobledo.

Villarrobledo

Associació de Familiars i Amics de Malalts Mentals.

Villarrobledo

Associació de Familiars i Malalts de Parkinson de la Roda i Comarca.

La Roda

Associació de Famílies de Xiquets amb càncer de Castella La Manxa.

Albacete

Associació Espanyola contra el càncer.

Albacete

ASPANDEM- Associació a favor de persones amb discapacitat.

San Pedro

Cáritas Interparroquial d’Hellín.

Hellín

Companyia de les Filles de la Caridad de Sant Vicent de Paül. Comunitat Obra Social “Margarita Naseau”.

Albacete

FECAM- Federació d’Esports per a discapacitats intel·lectuals de Castella La Manxa.

Albacete

Fundació Asil Residència d’Ancians Nostra Senyora de la Caritat de Villarobledo.

Villarrobledo

SAFA- Associació d’Ajuda al Drogodependent.

Voluntariat d’Acció Social.