350.000 persones han visitat ja l’exposició de Sorolla al Centre Cultural Bancaixa

Des del dia de la inauguració, el 7 de novembre, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ha rebut ja més de 350.000 visites. Carmen Pascual ha sigut la visitant número tres-cents cinquenta mil. Esta veïna de València, de 60 anys, va decidir apuntar-se junt amb algunes amigues a l’excursió organitzada per l’associació Dones de Serra, que havia concertat la reserva per mitjà del servici de visites per a grups de Bancaixa. La seua entrada s’ha produït sobre les 11 del matí.

La visitant 350.000, ovacionada per la resta de persones que esperaven en la cua i els seus acompanyants i enrogida per la situació, ha recollit de mans de Miguel Ángel Utrillas, gerent de la Fundació Bancaixa, el catàleg de l’exposició com a obsequi del seu pas per la mostra. Carmen Pascual ha expressat la seua gratitud i ha manifestat que en l’exposició esperava trobar-se amb una cosa única. “Tenim una gran oportunitat de disfrutar de Sorolla, ací a la seua terra, i no ho podem desaprofitar”, ha dit.

Sorolla. Visió d’Espanya , ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic a València fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants podran disfrutar, amb un nou horari, dels catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià. Des d’esta setmana es pot visitar l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya des les 9 del matí a l’1.00 de la matinada (última entrada a les 00.00 h). El nou horari s’aplicarà ininterrompudament tots els dies fins que termine la mostra, inclosa la setmana fallera.

L’exposició, que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants i a este ritme podria arribar a convertir-se en l’exposició més visitada d’Espanya.