Bancaixa col·labora en la promoció de la carrera de jóvens futbolistes a través del COTIF

En línia amb el suport als jóvens, Bancaixa col·labora en la promoció de la carrera de jóvens futbolistes a través de la seua participació en el Torneig Internacional de Futbol SUB-20 de l’Alcúdia que enguany celebra el 25 aniversari. Es tracta d’una de les competicions de futbol base més conegudes del panorama europeu, i compta amb el reconeixement oficial de la FIFA, la UEFA i la RFEF.

El Torneig se celebrarà del 18 al 26 d’agost a l’Estadi Municipal “Els Arcs” de l’Alcúdia i, com cada any, competiran huit dels equips més importants del món en aquesta categoria; aquesta vegada: el Vila-real CF, el València CF, la Selecció Nacional d’Uruguai, la Selecció Nacional de Rússia, el Reial Madrid CF, el Guaraní (Paraguai), la Selecció Nacional de Brasil, i la Selecció Nacional de Colòmbia.

Aquest torneig és un gran suport per a l’esport, especialment per a les jóvens promeses del món del futbol. De fet, molts dels futbolistes que actualment juguen en les millors plantilles i lligues del món han passat pel COTIF. Estrelles de la talla de Raúl, Casillas, Oliveira, Shevshenko, Cafú, Márquez o Kaká són exemple de la quantitat de jóvens valors que cada any intenten demostrar el seu potencial a l’Alcúdia.

Les entrades es poden adquirir a l’estadi municipal “Els Arcs” de l’Alcúdia, la papereria comercial “Apunts” de l’Alcúdia, i a través de l’organització del COTIF. El preu de les entrades d’un dia (2 partits) serà de 15 euros per al públic general i 10 euros per als jubilats; per als menors de 14 anys l’entrada serà gratuïta.

Bancaixa, a través de la seua Obra Social, centra la seua activitat a crear i mantindre activitats que contribuïsquen a la millora de la qualitat de vida i el progrés cultural i social de les persones. L’Obra Social de Bancaixa, en què s’emmarca aquesta activitat esportiva, incrementa any rere any el seu pressupost, que arriba als 85 milions d’euros en el present exercici.