Convocatòria

XXIII Concurs Saló Fotogràfic de Sogorb

Estat
Resolució

Fundació Bancaixa presenta l'exposició del XXIII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb

Fundació Bancaixa presenta en la Casa Garcerán l'exposició del XXIII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb, una mostra que es podrà visitar fins al pròxim 6 de gener. L'exposició, comisariada pel fotògraf Fernando Herrero, inclou les dues obres guanyadores en aquesta edició del certamen al costat d'una selecció de prop de 40 fotografies que han optat a aquests premis.

Enguany, el premi en la secció de temàtica lliure, dotat amb 750 euros, s'ha concedit a Juan Luis Durán Guinot, per la seua obra En el rio. En la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de la comarca de l'Alt Palancia o de l'Alt Millars, el guardó, dotat amb 600 euros, s'ha concedit a José Vicente LlopTejadillos, per l'obra Entrada. A aquesta edició del certamen fotogràfic de Fundació Bancaixa a Sogorb s'han presentat un total de 139 fotografies de 28 autors.

Fernando Herrero Zarzoso, natural de Sogorb i comissari d'aquesta mostra, és fotògraf i membre de ACEF (Artista Confederació Espanyola de Fotografia) i EFLF (Excel·lència Federació Llevantina de Fotografia). Al llarg dels seus anys de dedicació a aquesta disciplina artística ha collit nombrosos premis i distincions nacionals i internacionals. Solament durant enguany ha obtingut la Medalla d'Or FIAP en el XXX Certamen Fotogràfic Internacional “Los trabajos y los oficios” de Catalunya i la Medalla de Plata FIAP en el V Circuit Fotogràfic de les Illes Balears. A més, ha rebut esments i distincions en l'I Saló Fotogràfic de Antequera; l'III Saló Fotogràfic Internacional de Guadalajara; el Trofeu Torretes de Calella, el Fine Art Photography Awards 2018, el Concurs Internacional de Fotografia Lliure Expressió 2018 de Port Real, la III LLIGA CEF i FLF (2017-2018) i l'IV Certamen Fotogràfic Javier Navarro de Sogorb.

L'exposició del XXIII Saló Fotogràfic Ciutat de Sogorb és d'entrada gratuïta i pot visitar-se en la Casa Garcerán de Sogorb en els següents horaris: divendres, dissabte i vespres de festiu, de 17 a 20 hores; diumenges i festius, de 12:00 a 13:30 hores i de 17 a 20 hores.