Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Per a celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que té lloc el 3 de desembre, Fundació Bancaixa proposa diferents activitats que unixen art i integració al voltant de la figura d’un artista universal, Pablo Picasso. L’artista malagueny es va inspirar en els museus per a crear les seues obres i durant esta 6a Setmana D-Capacitat Fundació Bancaixa, persones amb discapacitat s’inspiren en Picasso per a crear les seues, perquè l’art és la suma de capacitats diferents.

Enguany, la Setmana D-Capacitat se centra en tres activitats:

Exposició. Les Meninas i la Vida. Del 30 de novembre al 28 de febrer

L’obra Les Meninas de Velázquez va fascinar Pablo Picasso, el qual va crear diverses versions d’esta peça al llarg de la seua vida. El Centre Cultural Bancaixa reunix ara algunes d’eixes creacions i la suma a què han elaborat en tres dimensions membres de 40 centres de persones amb discapacitat de València.

Un taller sense barreres. Del 30 de novembre al 18 de desembre

El taller d’art per a persones amb discapacitat apropiar-te, que se celebra actualment entorn de l’exposició Picasso i el museu, obri les seues portes a la convivència entre escolars i persones amb discapacitat, que intercanvien els seus papers de monitors i alumnes.

Juguem amb Picasso. Del 30 de novembre a l’11 de desembre

A través d’un recorregut pels concursos televisius més populars, persones amb discapacitat de diferents centres de València participen en una gimcana d’entreteniment i descobriment sobre Pablo Picasso, la seua obra i les seues fonts d’inspiració.

Activitats coordinades i dissenyades per Sin Sin Creatius i Vivint del Conte