Activitat

Fundació Bancaixa participa en el festival Ciutat Vella Oberta

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa participa en el festival Ciutat Vella Oberta, que enguany complix la seua segona edició i que tindrà lloc del 12 al 15 de novembre en el centre de la ciutat de València. Durant quatre dies, més de 200 artistes participen en tallers i espais expositius amb l’objectiu de recolzar la difusió de l’art i la cultura, fomentar la participació, revitalitzar el potencial artístic del centre de la ciutat i implicar al visitant en el procés creatiu.

El Centre Cultural Bancaixa se suma a este certamen com a espai expositiu acollint tres escultures que es podran visitar en La Cúpula el divendres i dissabte de 10 a 14 i de 17 a 21 hores, i el diumenge de 10 a 14 hores.  Les obres que es podran visitar en este espai són:

La fugacitat de l’existència, de Manuel Martí Moreno. Es tracta d’una obra de ferro que reflectix la sensació de buidor, fugacitat, fragilitat i inestabilitat de l’existència de l’home contemporani.

Acotació II, de Daniel Schweitzer. Esta escultura de ferro i epoxi que forma part d’una investigació plàstica i formal que porta el cos al límit, tant en la seua forma com en la seua definició. Es planteja així el cos com una possibilitat: és cos però al mateix temps és una forma violenta amb una materialitat concreta que ocupa i definix un espai.

Xiquet interior, de Samuel Bayarri. Treball de ceràmica centrat en la figura humana, no sols com a element plàstic sinó per les possibilitats expressives que té i que connecten directament amb l’espectador. Investigació que incorpora el concepte d’individu al comportament social en els seus diferents aspectes, aprofundint sobre l’oníric i espiritual del ser humà.

Més informació: https://ciutatvellaoberta2015.wordpress.com/