Activitat

Centre
Sueca
, Sueca

La Mostra Internacional de Mim a Sueca (MIM), amb la que Fundació Bancaixa col·labora des dels seus inicis, complix enguany 27 edicions. Una vegada més, este festival de teatre gestual oferix una programació amb una gran varietat d’espectacles articulats en el teatre gestual i procedents de distintes geografies, molts dels quals arriben per primera vegada a Espanya.

El MIM de 2016 ens obri novament les portes a propostes d’alta qualitat i potent posada en escena. En esta ocasió, els més de 30 espectacles programats giraran entorn del leitmotiv Emocionari del gest. Un atractiu fil conductor que ens endinsarà en un viatge de possibilitats artístiques per a despertar, de maneres diverses, els nostres sentiments.

La Mostra Internacional de Mim a Sueca és el primer festival espanyol que es dedica anual i íntegrament al teatre gestual, –tant en la seua faceta expositiva, per al gran públic, com en la formativa, enfocada a l’àmbit professional–, i, en la seua especialitat, està considerat com un dels tres més importants d’Europa junt amb el London Mime Festival, a Anglaterra, i el Festival International de Mime Actuel de Périgueux, a França.

La MIM està organitzat i patrocinat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Sueca, la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i la Fundació Bancaixa.

Més informació: http://www.mimsueca.com/programacio/