Activitat

Plaza de Tetuán, 23, València

Blues i Soul en la pròxima actuació de Concerts a la Fundació

Entrada lliure. Aforament limitat

Obertura de portes a les 19:15h.

L’accés al concert es realitza per rigorós ordre d’arribada.

Una entrada per persona. No es poden reservar seients a persones que no estiguen presents en el moment d’accés al concert.

Divendres que ve 24 de març, a les 20 hores, alumnes del campus a València de Berklee College of Music oferiran un concert de jazz contemporani dins del cicle Concerts a la Fundació. El concert comptarà amb l’actuació de dues agrupacions. La primera d’elles estarà encapçalada per la baixista i cantant Satarra Moore-Troutman i comptarà amb Tabari Lake al contrabaix; Devin Malloy, bateria i veu; Manu Linois, guitarra elèctrica; Ryan Kimbrell, saxo alt; i Cliff Bond, al piano. A continuació, el guitarrista i cantant Sam Amos actuarà junt els músics i també cantants Scott Peters, al violoncel; Cliff Bond al piano, Steve Haiden a la bateria i Ricardo Osorno al baix elèctric.

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música de València i el campus de Berklee College of Music a València, que cerca donar suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 24 de març, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.