Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa presenta la seua tercera edició de Concerts a la Fundació, un cicle de concerts amb una programació anual que abasta des del 19 d’octubre de 2018 fins a juny de 2019. Concerts a la Fundació, que compta amb la col·laboració de Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal, basa la seua programació en el suport a joves intèrprets i oferirà al públic 16 concerts amb propostes de diferents estils musicals com la música clàssica, flamenc, jazz, òpera, pop i músiques del món.

Al llarg del cicle actuaran artistes com Carmen Avivar (recital líric), José Fosi (flamenc), Lucho Aguilar Quartet (jazz), María Parra (piano), Irene de la Rosa (flamenc), Daniel Hynwood Evans (piano), Claudia Meján i Víctor Jiménez (flamenc jazz fusió), The Beat Music Study, a més de les propostes musicals d’alumnes del campus de Berklee a València i del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València.

El primer concert, el divendres 19 d’octubre, serà un recital líric de la soprano valenciana Carmen Avivar que interpretarà àries d’òperes de Puccini, Verdi, Catalani, Cilea i Mascagni.

Nou sistema de recollida d’entrades

Els concerts, que se celebren sempre en divendres a les 20 hores, són d’entrada gratuïta amb aforament limitat. La recollida d’entrades per a garantir-se l’accés al concert es podrà realitzar a partir del dimecres previ a cada concert de 9 a 20 hores en la recepció de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3, València). Es lliurarà un màxim de dues entrades per persona. L’obertura de portes es realitzarà a les 19:30 hores.