Activitat

Cicle de flamenc, música clàssica i jazz

Del 17/11/2023 al 22/03/2024

Fundació Bancaixa

General Tovar 3,

València

Tarifes

De 4 a 6 €

• Venda en taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts de la mateixa setmana del concert a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • No es poden realitzar fotos ni gravacions de vídeo durant l’actuació.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa obri una nova edició del cicle Concerts a la Fundació amb actuacions en directe de flamenc, música clàssica i jazz. Els concerts, que compten amb la col·laboració de Pavasal, tindran lloc en la seu de la Fundació Bancaixa a València de novembre de 2023 a març de 2024.

La sisena edició de Concerts a la Fundació té lloc en el marc de la celebració del desé aniversari de la nova Fundació Bancaixa, una cita que commemora una dècada d’activitat dedicada a l’art, la cultura i l’acció social.

El programa de concerts començarà el divendres 17 de novembre amb l’actuació del pianista búlgar Ludmil Angelov.

Al desembre tindrà lloc un concert a càrrec del duo flamenc format per Josemi Carmona i Lela Soto (1 de desembre), i també la tradicional actuació de música popular Retaule de Nadal, que tindrà lloc el 22 de desembre a l’Església del Patriarca.

Durant el mes de gener pujaran a l’escenari el cantaor flamenc Diego Amador (12 de gener) i els intèrprets de jazz Javier Botella i Albert Sanz (26 de gener).

Al febrer, Juan Habichuela Nieto oferirà una actuació de guitarra flamenca (9 de febrer) i el violinista búlgar Vasko Vassilev actuarà el 23 de febrer amb una proposta de fusió musical. El cicle es tancarà el 22 de març amb una actuació de blues i jazz.