Activitat

Horari

Tarifes

6 €

• Venda en la taquilla (Plaza Tetuan, 23. València) des del dimarts del 9 de gener a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • No es poden realitzar fotos ni gravacions de vídeo durant l’actuació.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa oferix divendres que ve, 12 de gener, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, realitzat amb la col·laboració de Pavasal. L’artista flamenc Diego Amador, pianista, guitarrista i cantaor, oferirà en l’escenari de la Fundació Bancaixa una actuació marcada per un repertori que conjumina la tradició i la innovació.

Com a pianista, Diego Amador és conegut com “El Ray Charles Gitano”, per l’esperit lliure i vigorós amb el qual interpreta el piano. Com a cantaor flamenc, destaca per cantar una àmplia progressió de pals o claus flamenques. Eixa combinació d’intèrpret i músic excepcional li ha portat en la seua carrera a col·laborar amb grans estreles del flamenc com Camarón de l’Illa, Diego L’Escamarlà, Tomatito o Remedios Amaya. A més, ha compartit escenari amb autèntiques figures del jazz contemporani com Chick Corea, Pat Metheny, Charlie Haden, Luis Salinas, Abraham Laboriel i Alex Acuña, entre molts altres. Posseïx nou álbums d’estudi en els quals mostra la seua amplitud artística.  Va ser nominat al Latin Grammy per Rio dels Canastero en 2008 i la llista del número 1 de la llista Tropical Songs de Billboard.

Fotos