Activitat

20 h

Tarifes

4 €

• Venda en la taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts del 23 de gener a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • No es poden realitzar fotos ni gravacions de vídeo durant l’actuació.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

El pròxim divendres 26 de gener, el vocalista Javier Botella i el pianista Albert Sanz oferiran sobre l’escenari de Concerts a la Fundació un repertori que pren com a referència la música nord-americana i els standards del jazz basats en l’època daurada de Broadway amb peces de compositors com Kurt Weill, George Gershwin, Ira Gershwin, Maxwell Anderson, DuBose Heyward, Dorothy Heyward i Cole Porter.

La proposta gira entorn de la cerca de la melodia original d’aquelles cançons, despullant-les d’adorns i improvisacions jazzístiques, per a evocar el teatre musical i les grans bandes sonores del cinema del primerenc segle XX estatunidenc, amb el rerefons del folklore nord-americà i la innegable presència del jazz encara jove.

Javier Botella (València, 1967) va gestar el seu futur com crooner durant anys mentre emprenia altres projectes, fins que va decidir dedicar-se a la música prenent com a referents principals les actuacions de Frank Sinatra, Dean Martin o Tony Bennett. Després de formar-se amb artistes com Celia Mur i Xavier Caselles, ha consehado una carrera de més d’una dècada a la seua esquena i ha publicat diversos treballs amb els quals ha recorregut sales i teatres de tot el país.

Albert Sanz (València, 1978) és un pianista, compositor i cantant que s’ha convertit en un dels referents més sòlids del jazz a Espanya i també fora del país. Es va llicenciar cum laude en la prestigiosa escola Berklee College of Music, sent actualment professor en Berklee València, i ha compartit escenari amb els millors músics a Boston i Nova York. Ha gravat nombrosos discos amb molt diferents artistes i els seus treballs han collit diversos premis.

Fotos