Activitat

20 h

Tarifes

4 €

• Venda en la taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts 14 de novembre a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

La sisena edició del cicle Concerts a la Fundació, oferit per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, s’inicia el divendres 17 de novembre amb un concert del pianista búlgar Ludmil Angelov, que oferirà una actuació centrada en el compositor Frederic Chopin.

Angelov naix en una família de músics professionals en Varna, Bulgària. Acaba els seus estudis en el Conservatori Estatal de Sofia com a alumne del cèlebre pianista i pedagog Konstantin Stankovich. Ha sigut llorejat en concursos com “Senigallia” (Itàlia) i “F. Chopin” (Polònia), en el qual va ser el primer pianista búlgar a accedir a la selecció final d’aquest important concurs. Ha sigut també membre del jurat internacional del Concurs Chopin a Varsòvia en els anys 2010, 2015 i 2021. Reconegut com un dels grans intèrprets de Chopin a nivell mundial, en 1999 realitza un cicle de sis recitals en els quals interpreta l’obra íntegra de Chopin a Madrid i altres ciutats espanyoles.

Ludmil Angelov va rebre en 2011 la medalla Gloria Artis del Ministeri de Cultura de Polònia per la seua gran aportació a la difusió de la música polonesa. Actualment imparteix classes com a catedràtic honorífic de la New Bulgarian University en Sofia i classes magistrals per tot el món. És també fundador i director artístic dels festivals “Piano Extravaganza” i “Cameralia” a Bulgària.

El concert tindrà lloc el divendres 17 de novembre a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). La venda anticipada d’entrades s’iniciarà el dimarts 14 de novembre a partir de les 17 hores en la taquilla (Plaça Tetuan, 23).

Fotos