Activitat

20 h

Tarifes

6 €

• Venda en la taquilla (Plaza Tetuan, 23. València) des del dimarts 6 de febrer a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
    Màxim: 4 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • No es poden realitzar fotos ni gravacions de vídeo durant l’actuació.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

L’artista flamenc Juan Habichuela Nieto, membre d’una de les sagues flamenques més reconegudes, oferirà el pròxim 9 de febrer en Concerts a la Fundació un recital de guitarra al més pur estil flamenc, amb un complet recorregut per la seua varietat d’estils.

Juan Habichuela Nieto pertany a una de les dinasties flamenques més longeva, la que procedeix de Fesol el Vell i que va aconseguir gran fama amb el seu avi Juan Habichuela. Amb només 15 anys, Enrique Morente reclama a Juan Habichuela Nieto per al seu gira per Amèrica, un viatge definitiu per a assentar una vocació que s’havia iniciat als 12 anys i que va tindre un salt important en ser guardonat amb el Bordó d’Or del Festival de les Mines de La Unió 2011 (Múrcia), concedit al millor instrumentista. Ha acompanyat a grans artistes com Estrella Morente, Pitingo, Juan de Juan, Antonio Canales, Diego Carrasco, José Parra, etc. En la seua trajectòria compta amb tres discos publicats fins a la data: Mi Almas a SolasSentimientos de mi Ser8 Abrazos para Lorca, que col·loquen a l’artista entre les figures més destacades de la seua generació.

Fotos