Activitat

València

Tarifes

De 4 € a 6 €

• Venda en taquilla (Plaza Tetuan, 23. Valéncia) des del dimarts de la mateixa setmana del concert a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 6 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa reprén el cicle Concerts a la Fundació, la seua programació musical amb actuacions de flamenc, música clàssica i contemporània.

Els concerts, que compten amb la col·laboració de Pavasal, tindran lloc en la seu de la Fundació Bancaixa a València d’octubre de 2022 a febrer de 2023.

La cinquena edició de Concerts a la Fundació comença el divendres 28 d’octubre amb l’actuació de l’agrupació valenciana En Clau de Clot.

Al novembre tindran lloc els concerts d’estudiants de Berklee València (11 de novembre) i del grup de pop-rock L’Habitació Roja (25 de novembre).

El 2 de desembre s’oferirà el recital “Joies del barroc musical” a càrrec dels joves músics Fernando Pascual i Francesc Gamón de la mà de la Fundació Eutherpe.

Durant el mes de gener, pujaran junts a l’escenari la soprano Carmen Avivar i el tenor Eduardo Sandoval (13 de gener); i els músics de Berklee ho faran el 27 de gener.

El cicle es tancarà el 10 de febrer amb la cantaora flamenca Soleá Morente.