Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Els alumnes del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València oferiran el pròxim divendres 20 d’abril un concert de música de cambra dins del cicle Concerts a la Fundació, organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració del conservatori, la Fundació Eutherpe, el campus a València de Berklee i Pavasal. Els joves músics interpretaran peces de Jacques Ibert, Astor Piazzolla, Carl Maria von Weber, W. A. Mozart i Max Bruch

Violeta Bataller (flauta) i Carles Ródenas (guitarra) interpretaran Entre’act del compositor francès Jacques Ibert i Historia del tango de Astor Piazzola. Luis Miguel Moncayo (clarinet) i Vadim Valyaev (piano) interpretaran Gran Duo Concertante, Op. 48 del compositor Carl Maria von Weber. Tancaran el concert els alumnes Irene Casañ Alonso (clarinet), Pablo Silvestre López (viola) i Anna Blanes Navio (piano) amb Trio Mib M Kv498 “Kegelstatt” de Mozart i Tres peces de Max Bruch. Els set alumnes participants pertanyen a l’aula Música de cambra del Conservatori Superior de Música de València.

El concert tindrà lloc a les 20:00 h en el saló d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament.