Activitat

Singer-Songwriter
Night

ens porta els alumnes del campus de Berklee College of Music a
València, els qui teixiran un repertori musical únic amb la seua
pròpia identitat. Al llarg de la velada, els artistes intercalaran
les seues cançons per a generar un major contacte
amb l’audiència, oferint un concert íntim mai vist.

El públic serà rebut per la cantant i compositora Malena Marcase, de Kansas City, la música de la qual està inspirada en un abundós fons Pop-Country inspirat en R&B contemporani. Per mitjà de les seues cançons, Malena intenta connectar-se amb l’audiència, compartint una música honesta i propera basada en l’autenticitat. Continuarem amb la cantant i compositora Erynn Legna McLeod, de Nova York, la música de la qual ha estat influenciada pels musicals, l’indie, la música popular, la poesia, el cinema i el teatre. Erynn tocarà un conjunt acústic de tres de les seues últimes melodies. Avançarem en la nit amb la cantant i compositora Genna Matthew, de Charlottesville, qui va créixer en un entorn musical, i que ens oferirà un so folk-pop actual i al mateix temps atemporal, combinant tons purs i lletres dolces en un mateix acord. Per últim, tindrem el cantant, pianista i compositor Angus Newman, de Manchester (Anglaterra). La seua música reflecteix la influència de Tom Misch, Mac Miller i Stevie Wonder. Angus combina les seues melodies amb la veu i el piano per a crear cançons emotives, relaxants, que arriben directament a l’ànima.

Cantants i Compositors:

• Malena Marcase – Veu i Piano