Activitat

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Entrada lliure. Aforament limitat

Obertura de portes a les 19:15h.

L’accés al concert es realitza per rigorós ordre d’arribada.

Una entrada per persona. No es poden reservar seients a persones que no estiguen presents en el moment d’accés al concert.

El pròxim 28 d’abril, a les 20 hores, el pianista Silas Bassa oferirà un concert dins del cicle Concerts a la Fundació. L’intèrpret proposa en aquest espectacle un repertori modern i personal. Una selecció de vint peces que aborden l’espai, el temps, la música i el silenci.

Nascut en la ciutat de Santa Fe, Argentina, Silas Bassa resideix des de l’any 2002 en la ciutat de París on continua el seu desenvolupament i activitat artística. Amb una innovadora concepció en la recerca de noves formes d’expressió, Silas desenvolupa a Europa una intensa activitat artística com a pianista i compositor, amb la creació de nombrosos concerts-espectacles, obrint d’aquesta forma nous camins d’interacció entre la seua música i les arts, que ho porten a treballar i associar-se amb directors d’escena, coreògrafs, videastas i artistes plàstics (“Un piano Une histoire”, “Concierto-Desconcierto, “Reminiscentia”, entre uns altres). L’any 2015 grava per al segell Paraty-Harmonia Mundi el seu primer àlbum “Oscillations”, que va suscitar immediatament un gran interès i entusiasme en la crítica musical. Aconsegueix ràpidament el primer lloc de vendes en música contemporània i forma part de la selecció de millors discos de l’any 2015 per Radio France (France Musique).

Concerts a la Fundació ofereix una programació anual de concerts organitzada per Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, Fundació Eutherpe i el campus de Berklee College of Music a València, que busca donar suport a joves intèrprets i que compta amb concerts gratuïts fins a juny amb repertoris que van des del jazz contemporani al blues i el soul, passant per músiques del món, peces per a piano, música clàssica i músiques del mediterrani.

El concert tindrà lloc el divendres 28 d’abril, a les 20 hores, en el Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa (C/General Tovar, 3). L’entrada és gratuïta i lliure fins a completar l’aforament. L’obertura de portes és a les 19:15 hores.