Activitat

Centre
Casa de Cultura Capellà Pallarés
Caballeros, 12, Sagunt

El piano protagonitzará la próxima cita de Concerts a la Casa Capellà Pallarés amb una actuació del jove pianista Carlos Marín Rayo que oferirà un concert el pròxim dimecres 7 de febrer dins del cicle Concerts organitzat per la Fundació Bancaixa a Sagunto. Carlos Marín interpretarà les peces Sonata nº88 en re bemol major, d’Antonio Soler; Sonata Hob. XVI/46 en la bemol major, de Joseph Haydn; Granada, d’Isaac Albéniz; Nocturnos Op. 15, de Frederic Chopin; Contrapasso, de Tres piezas para piano, d’Hugo Gómez-Chao Porta; Notturno, d’Ottorio Respighi; Asturias, d’Isaac Albéniz; Estudio Op. 25 nº 5, de Frederic Chopin; i La Campanella, de Franz Liszt.

Carlos Marín Rayo (Madrid, 1994) ha sigut alumne de Mariana Gurkova i Nino Kereselidze. A més, rep consells de Joaquín Soriano i Graham Jackson. Actualment estudia amb el professor Frank van de Laar en Zwolle (Holanda). En 2016 va ser guardonat amb els primers premis en els concursos Ciudad de Albacete de Juventudes Musicales i Euterpe International Piano Competition en Corato (Itàlia). Ha actuat com a solista amb nombroses orquestres -recentment al costat de Concerto Moderno i César Viana en el Teatre Nacional de Sant Carlos de Lisboa i en el Festival Internacional de Música de Ayamonte, al costat de la Joven Orquesta Mediterránia i Michael Thomas- i en escenaris com l’Auditori Nacional, Teatros del Canal, Fundació Juan March i Fundació Reina Sofia a Madrid, Festival Rafael Orozco a Còrdova, Fundació Botín a Santander, o l’Auditori Miguel Delibes de Valladolid, entre uns altres. Ha gravat para RNE i RTVE.