Activitat

Entre la experimentació i la realitat. Activitat familiar

Del 25/05/2019 al 20/07/2019
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Imprescindible inscripció prèvia.

Dates: Dissabte 25 maig, dissabte 15 juny, dissabte 20 juliol

Horari: d’11.30 a 13h.

Lloc: Fundació Bancaixa. Plaza Tetuan, 23. Tlf. 960 645 840

Preu: 2 euros per participant. Abonament de l’entrada en recepció de Plaza Tetuan, abans d’accedir al taller.

Imparteix: Entra l’experimentació i la realitat

Edat: de 7 a 12 anys.

Inscripció: Inscripció través del correu electrònic taller@fundacionbancaja.es indicant en l’assumpte ‘Taller d’exploradors’ i els següents camps: nom del xiquet-a / Edat / Sessió triada / Nom del pare-mare-tutor amb els quals acudeix al taller / Telèfon de contacte.

Contingut: Activitat dirigida a famílies que comença amb un recorregut fotogràfic per les obres de Ballester, que serveix per a reflexionar i experimentar sobre el procés creatiu, la crítica i el poder de l’obra d’art com a expressió. Aqueixa reflexió donarà lloc a la construcció d’una instal·lació col·lectiva inspirada en la cúpula geodèsica de Fuller, que es vincularà al paper dels mitjans de comunicació i l’actualitat, un aspecte present en l’obra de Jorge Ballester i Equip Realitat. L’activitat es realitzarà en equip, generant una experiència espacial i creativa per a gaudir en família.