Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Fundació Bancaixa posa en marxa una nova edició d’Exploradors d’art, una activitat dirigida a xiquets i xiquetes de 7 a 12 anys que tindrà lloc durant els dissabtes de gener i febrer, coincidint amb la presència en la Fundació Bancaixa de l’exposició Picasso. Models del desig, que realitza una revisió de l’obra tardana del pintor malagueny i de tot el seu imaginari creatiu amb el desig com a motivació de la seua creació artística.

Durant l’activitat, els participants recorreran l’exposició amb un ‘kit d’exploració’ que els permetrà fer una visita lúdica i experimental per la mostra. El Kit, amb caixes de plàstic, retoladors, reproduccions d’obres d’art que van inspirar a Picasso, paper màgic i puntes de fusta, donarà a cada participant l’oportunitat de descobrir amb jocs de pistes aspectes rellevants de l’obra i trajectòria de l’artista malagueny, com la seua tècnica, el seu imaginari creatiu, el procés del gravat i la importància de la història de l’art en el desenvolupament de la seua obra.

Informació general:

• Dates: 18 de gener i 1, 15 i 29 de febrer
  • Horari: d’11.30 a 13 h
  • Edat: de 7 a 12 anys
  • Lloc: Fundació Bancaixa. Plaza Tetuan, 23. Tlf. 960 645 840
  • Preu: 2 euros per participant. Abonament de l’entrada en recepció de plaça Tetuan, abans d’accedir al taller.
  • Imprescindible inscripció prèvia.
  • Són tres sessions individuals de cada taller. Només es permet a cada participant una inscripció per sessió

Fotos