Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Per a celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, Fundació Bancaixa proposa enguany diferents activitats que unixen art i integració entorn de la figura d’un artista universal, Pablo Picasso. L’artista malagueny es va inspirar en els museus per a crear les seues obres i durant la 6a Setmana D-Capacitat Fundació Bancaixa, persones amb discapacitat s’inspiren en Picasso per a crear les seues, perquè l’art és la suma de capacitats diferents.

Enguany, la Setmana D-Capacitat ha organitzat diferents activitats, com a Taller sense barreres, en el que persones amb discapacitat i escolars intercanvien els seus papers de monitors i alumnes, o Juguem amb Picasso, una gimcana per cursos televisius sobre Pablo Picasso.

A més, fins al 28 de febrer es pot visitar l’exposició Picasso. Les Meninas i la Vida. L’obra Las Meninas de Velázquez va fascinar Pablo Picasso, el qual va crear diverses versions d’esta peça al llarg de la seua vida. El Centre Cultural Bancaixa reunix ara algunes d’eixes creacions i la suma a què han elaborat en tres dimensions membres de 40 centres de persones amb discapacitat de València.