Activitat

FB Arteterapia: Art des de casa

Del 03/04/2020 al 30/04/2020

Fundació Bancaixa posa en marxa al seu perfil de Facebook la iniciativa #FBarteterapia, una proposta que convida a utilitzar l’art com a canal per a expressar les emocions que desperta en els més petits la situació actual de tancament i confinament en les seves llars i en un entorn de crisi social i sanitària.

L’acció es dirigeix als més petits de casa, nens i nenes, amb els quals la Fundació Bancaixa treballa al llarg de tot l’any a través de la seva programació de tallers escolars i tallers infantils que actualment s’han suspès fins que les nostres sales puguin reobrir i tornar a la normalitat.

Qualsevol expressió artística dels nostres nens i nenes es pot sumar a aquesta iniciativa: dibuixos, collage, manualitats, poesia, contes, fotografia, etc. La imaginació és l’únic requisit!

Per a participa, tan sols cal entrar en el perfil de Facebook de la Fundació, fer-se seguidor i compartir les creacions utilitzant l’etiqueta #FBArteterapia i esmentant el perfil de Fundació Bancaixa. S’ha d’incloure també el nom del jove artista i la seva edat, així com el títol de la petita gran obra d’art.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació Bancaixa pretén posar el valor el paper de l’art com a ‘teràpia’ per a expressar emocions, idees i sentiments i, al mateix temps, donar visibilitat a com estan vivint aquesta situació extraordinària els més petits.

Quan la situació torni a la normalitat, les diferents obres d’art formaran part d’una exposició virtual col·lectiva a la qual la Fundació Bancaixa donarà visibilitat a través d’aquesta web i els seus perfils en xarxes socials.

Animeu-vos a participar!!!

Fotos