Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa presenta el programa d’activitats Nadal a la Fundació, que tindrà lloc del 28 de desembre al 4 de gener. Aquest cicle, vinculat a les festes nadalenques, oferirà actuacions i tallers gratuïts i dirigits a tots els públics, amb especial atenció als més xicotets.

El programa arrancarà el dimecres 28 de desembre, a les 20h, amb l’actuació del Grup de Danses Alimara, que combinarà en l’escenari música, ball i indumentària pròpia d’aquestes dates en un repertori de danses tradicionals de Nadal de tota la Comunitat Valenciana, amb peces típiques de localitats com Planes, Murla, Benimodo, Chulilla, Vallada, Olocau, el Genovés, Moixent, Alfara del Patriarca, Benifallim, Cocentaina, Algemesí, Benigànim, Vall d’Uixó, Alcàsser i l’Horta de València.

El dijous 29 de desembre, a les 18:30h, els coralistes de l’Orfeó Valencià Infantil (OVI), amb edats entre els 4 i els 17 anys, ofereixen El Retaulet, un concert de Nadal amb versions corals de cançons tradicionals nadalenques de diversos països.

A continuació, el dimarts 3 de gener se celebra en la Fundació el taller Ballant amb formes, de la mà de Maduixa Teatre. En aquest taller de dansa contemporània i audiovisuals, dirigit a xiquets d’entre 5 i 8 anys, s’explora el moviment i s’estimula la ment mitjançant la dansa, els jocs i les noves tecnologies. Tindrà lloc en dues sessions d’una hora de durada: a les 18 i a les 19h. Les inscripcions poden realitzar-se en el correu electrònic cultura@fundacionbancaja.es i es pot consultar tota la informació en el telèfon 960 645 840.

Finalment, el dimecres 4 de gener, a les 18:00h, es porta a escena l’obra de teatre Un dia feliç, a càrrec de la companyia La Monda Lironda Teatre. Dirigida a xicotets espectadors de 3 a 11 anys, la representació proposa un viatge a espais comuns en els quals tots hem jugat. Un espectacle dinàmic i divertit en el qual l’espai creix i es transforma, sorgeixen formes, conceptes, paisatges, planetes i personatges.

Totes les activitats de Nadal a la Fundació són gratuïtes i d’entrada lliure, limitada a l’aforament, excepte el taller que requereix inscripció prèvia.