Activitat

Fundació Bancaixa celebra el 9 de maig la tradicional Ronda a la Mare de Déu amb música i danses

Centre
València
, València

Per causes meteorològiques, queda suspés el concert esta vesprada

Fundació Bancaixa celebra dilluns que ve 9 de maig, a les 20:30 hores, el tradicional concert Ronda a la Mare de Déu en la Plaça de la Mare de Déu de València. Amb un programa protagonitzat per intèrprets i agrupacions valencianes, musicals i de dansa, el concert d’enguany estarà dirigit per Fernando Bonete  Piqueras, director al seu torn de la Banda Municipal de València. En la part musical participaran la Banda Municipal de València i l’Orfeu Valencià Navarro Reverter, mentres que les danses aniran a càrrec del Grup de Danses Alimara. La Ronda a la Mare de Déu de 2016 comptarà també amb la veu del tenor Vicente Ombuena.

La Banda Municipal de València interpretarà les peces El rossinyol de l’horta, de Leopoldo Magenti, i Agnus Dei, de G.Bizet i instrumentada per Fernando Bonete. El repertori de l’Orfeu Valencià Navarro Reverter inclourà Pel maig que ve, de Clément Janequinde Peter Benoitd’Eduard López-Chavarri i Marco. Per la seua banda, el Grup de Danses Alimara ballarà Fandango d’a tres, La ‘Petenera’ de Xàtiva i Fandango de Sant Mateu.

La Ronda a la Mare de Déu, que Fundació Bancaixa va posar en marxa fa 48 anys, és una de les cites culturals tradicionals dins dels actes organitzats amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

És un acte públic i gratuït organitzat per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de l’Ajuntament de València, Bankia i Iberdrola.